Monday 3 December 2012


omg im so scared right now . i dont know why . aku rasa macam desperate sangat nak dapat pointer tinggi . aku rasa risau , takut , nervous anddd many more . okay deep breath guysss . huh sememangnya pointer sem 1 haritu sangatlah menggusarkan jiwa even Alhamdulillah tiada yang fail but pointer tu still main kejar kejar dalam kepala aku ni . senior cakap siapa yang tak okay masa sem 1 , memang kena struggle gila separuh nyawa masa sem 2 . okay like seriously ? like seriously ? okay nadhirah . tarik nafas lagi dalam dalam . okay hembus . come on , tiada apa yang senang dalam dunia ni . tiada apa yang senang kalau nak berjaya . kalau senang , of course laa hasil dia tak seberapa . ehh apa aku bebel ni ? kauorang tak faham ? hmm aku lagi tak faham . right now , aku macam takde mood . dalam kepala asyik fikir macam macam pasal belajar ni . i know overthinking ruins everything . no ! aku taknak macam tu . okay aku rasa nielaa hikmahnya aku dapat pointer rendah . Allah nak aku lagi berusaha . Allah nak aku sentiasa ingat Dia . Allah nak aku sentiasa fikir sebelum melakukan sesuatu . Allah nak aku sentiasa ingat parent . Allah nak uji aku . dan kenapa Allah uji hamba dia ? sebab Allah sayang hambaNya . . hehehe :) okaay aku patut be positive and stay positive . Insyaallah everything will be okay . takpayah fikir sangat , kalau fikir je tapi tak usaha baik takpayah kan ? hmm so buang fikiran negative andddddd be happy :D okaylaa , esok my first class . 8 pagi pula tu . omg entah macam mana lah mata aku esok . dah lama sangat tak bangun pagi hmm okay nadhira , jadikan segala dugaan sebagai motivasi ! yeayyyy Malaysia bolehhhhh #ehh . cehh nak hashtag jugaaaa . haha okay , goodnight and may tomorrow are better than today ,

love , nadhirah

No comments:

Post a Comment