Tuesday 20 March 2012

dupdap dupdap


Tuhan Jea Yang Tahu macam mana perasaan aku sekarang . Ya Allah , resah sangat sangat . mungkin kauorang boleh cakap yelaa kita dah cuba yang terbaik so redha and pasrah laa kan . hmm , entahlaa . aku sendiri tak pasti aku cuba yang terbaik atau tidak . tapi aku rasa memang aku dah buat yang terbaik cuma aku rasa aku tak all out . aku rasa aku tak cukup berusaha . aku rasa aku boleh lagi better tapi aku banyak main main last year . aku taktahulaa . sekarang nie , aku sangat sangat tawakal . aku serahkan segalanya kepada Allah . kalau ada rezeki , alhamdulillah . kalau takde , hmm entahlaa . aku takboleh bayangkan . aku nak happykan parents aku , nak ada masa depan yang cerah . SPM laa beginning nyea . just nak parents aku bangga dengan aku and aku nak diorang rasa berbaloi . yelaa , mama and abah banyak sangat berkorban . Ya Allah , Makbulkan lah doa kami semua Ya Allah . Aku Taktahu nak cakap apa lagi . dalam hati nie dah macam ada tsunami ribut taufan segala bagai . semoga semuanya berjalan lancar esok . malam nie dekat facebook and twitter mesti kecoh gilaa . sekarang pun dah rasa bahangnya . hmm , till here . nanti aku update bila dah dapat result , insyaallah . Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment