Saturday 24 March 2012

Entry Result SPM


Hai manusia , apa khabar kamu di sana ? *cakap dengan bintang . HAHA mungkin agak terlewat untuk post pasal result spm tapi hmmm alaa siapa heran ? takde polis nak saman pun , wee lawak bangang yang tak jadi . ehem ehem *cough , 21 mac hari tuu kan result keluar , okay aku naik bas dengan budak budak nie . dalam bas punyelah kecut perut macam naik roller coaster yang tengah menjunam ke bawah melawan graviti . macam perut rasa geli geli taktahan , cuak ya amat . huh , lagi lagi bila dari dalam bas lagi dah accept call daripada budak budak nie . ada yang memang sepatutnya straight A dapat 8a , mestila bertambah tambah kecuakkan yang berlaku . and and and then akhirnya hmm dah sampai aku macam kayh selesaikan segala jenis hutang tuu lepas tu hamek result , yummmmmmm aku dapat 5A , 1B , 3C . K Repeat 3C . 3C k . hmm Bye , aku nak sediakan tali , nak gantung diri SOBSOB /// !@#$%^&*() hmm , tapi apa apa pun aku syukur juga dengan Allah Yang Satu . yelaa 5A tuu pun aku rasa dah kira banyak  nak dibandingkan dengan usaha aku yang tak seberapa , attitude lagi macam harammm . takpayahlaa nak harap lebih lebih kan , hmm okay laa nie . tuhan tahu mana yang terbaik untuk setiap hambanya . 



lepas tuu sekarang nie , aku macam okay taktahu nak further study apa . hmm aku nak jadi ape haa bila besar nanti ? hmm nak jadi lawyer hartanah laa macam awesome kan . eyh taknak laa . nak jadi cikgu laa , straight je jalan belajar lepastu terus dapat kerja . alaa tapi jumpa dengan budak budak jea , tak sosial langsung . nak belajar biznes laa , macam boleh kaya jea . eyh lepastu kalau tak dapat kerja mcm mane ? alaa , aku bukannya ada family biznes , hmm takpelaa . eyh aku suka tengok CSI , hmm jadi macam forensik forensik macam awesome kan , eyh kau fikir belajar dia senang ? kayh aku dahlaa lembap *tutup muka * hmm haa kalau jadi macam kerja kerja bank tuu macam best juga kan , wuuwuu kaya . eyh tapi alaaa member bapak aku kerja bank taw . lepastuu bila ekonomi meleset diorang macam kena transfer ke sabah sarawak kalau taknak transfer kena berhenti kerja , hmm k berhenti kerja . *die*  dah dah dah , aku taktahu nak jadi apa , aku taktahu nak further apa tapi aku apply jea semua . tengok laa rezeki mana yang dapat . aku sure Allah akan beri yang terbaik untuk aku , amin :)

see , muka aku macam hmm macam ayu ayu sikit kan bila pakai tudung macam nie , HAHA sikit jelaa tapi . Ya Allah , nie cuma entry perasan perasan sendiri . tolong jangan bash HAHA kita tak bajet hot macam . . . hmm takdepape lah HIHI okay laa guys , doakan yang terbaik untuk aku , amin :) and and aku pun doakan yang terbaik untuk kalian . ingat , SPM bukan pengakhiran untuk segalanya . kehidupan sebenar kita baru bermula , semoga semuanya berjalan dengan lancar , weeeee

No comments:

Post a Comment