Wednesday 28 March 2012

hello


Assalamualaikum , Salam Sejahtera Dan Salam Satu Malaysia . Hai Semua , Sehat ? hmm Tak ? takpe , pergi makan ubat banyak banyak . Insyaallah Sehat . HIHI eyh bukan makan ubat banyak banyak boleh mati ke ? hmm dah tahu nak tanye lagi apesal ? okay merepek . eyn nadh , mana post before nie ? eyh taktahu laa . HAHA technical problem ,so lupakan jelaa kayh . *tolong gelakkan aku , sila :) okay dah , kita diam diam jea kayh . hmm , next thing weyy kauorang mesti dah mohon macam macam kan ? yelaa result cemerlang mana mana pun boleh kan . untuk kita nie ? kita nie haa yang 5a jea , lepastuu ada 3c nie ? 3c nie haa ade tak mana mana uni nak kutip kita? ade tak ? hello??? hmm *walkaway . 

Hi , Nama Saya Nadhirah Dan Saya Nak Jadi Cikgu :)

Kita an Nak Jadi Teacher BI Atau Cikgu Sejarah, weee okay tak okay tak? *flips hair HAHA hmm aku dah done isi borang IPG tuu ,harap harap sangat dapat yea . sebenarnya aku takdelaa nak sangat jadi cikgu , sebab aku fikir aku nak jadi kaya jea . cikgu manelaa kaya cuma senang jelaa kan . hmm tapi bila difikir balik better aku amek cikgu . jalan dia straight sampai degree , then terus dapat kerja . TERUS yea , saya ulang Terus . hmm , cikgu sekarang pun gaji boleh tahan kan . ade mase depan laa . yelaa , kita belajar pun untuk bekerja so better kita belajar benda yang ada peluang pekerjaan kayh :) senang untuk masa depan kita , Insyaallah :)

hai kak nadh , tak kerja ke ? eyhh eyhh , aku dah berbulan yayang hoy menganggur dekat rumah like a boss goyang kaki sikit , goyang tangan sikit buat tarian asa lehe ha lehe , jadi orang gaji dekat rumah nie . wuuwuu wuu tak hotnya pekerjaan kan , takpe dapat pahal tolong mama . cewahhh dahlaa pemalas , kerja nak kencing jeaa . HAHA apesal ayat aku nak geli nie ? k abaikan . tolong someone pliss carikan kerja untuk saya , pliss . hmm kita taknak kerja kedai makan , nanti kita makan je . HAHA kita taktahu laa nak kerja apa . sebab tuu malas nak cari, takde hala tuju langsung . yang aku tahu aku nak duit untuk dibazirkan ke arah POOPPPPINGGG , eyh pelat pulaa . maaf , tolong jangan ban kita manje pelat yea HAHA SHOPPINGGG !!! yeah , baru matang gituu HIHI  okay nadh , kau takde duit takpayah nak mention shopping shopping kayh . diam diam sane , nanti dah ade duit baru boleh bising okay . wee klaa , awak semua jaga diri kayh *flying kiss terbang tanpa hala tujuan* Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment