Saturday 31 March 2012

Not Really Well



Hai *cough  , cehh overnye sakit . ehem ehem , hmm lately nie macam tak berapa sehat . since aku pergi IJN jaga opah whole day then pergi library then mana mana entah lagikan , hmm balik tuu aku rasa macam urghhh kepala , tolong jangan sakit lagi worse daripada nie kalau tak saya mati . haa , nampak tak betapa sakitnya kepala aku ? nampak tak disitu ? hmm aku tak tipu nie . then batuk selsema datang silih berganti macam nak teman aku 24/7 . perghh mentang mentang laa muka aku nie macam forever alone face kan , then selsema and batuk pun macam nak teman aku sebab kesiankan aku . HAHAHAHA okay teruk gila perumpamaan nie . hmmm k hmmm . Lepastuu sekarang selsema dah okay , sakit kepala tuu pun macam dah balik kampung dia , yeay dah tak sakit kepala . batuk pun macam beransur pulang ke ganggang . cuma hmm aku rasa macam something problem dengan saluran penafasan aku laa tapi aku malas nak bagitahu mama abah lagi , nak tengok dulu . kalau lama benda nie tak hilang then aku bagitahu . aku tak selesa bernafas , rasa macam ngilu ke hape tah . kadang kadang rasa agak sesak . Haishh , ape kena entah aku nie . Hope so takdepape yang serius , amin . kauorang jaga kesihatan ogeyhh , bye byebyebyeyeyeyeyeyey

1 comment: