Thursday 3 May 2012

Hmm Future


Arghhh diriku disimbah mentari yang menyinari di pagi hari , membuatku rasa segar dan mekar seperti bunga . hmm bunga tahi ayam kbye . HAHA kenapa suka cakap kbye ? hmm kbye tuu pada aku macam hmm macam dah taknak melanjutkan sesuatu conversation tuu . Hok Alohh , explaination ku kalah lecturer hihi . Hi Saya Nadhirah , saya 18 . Saya Nak Jadi Cikgu Tapi saya tak terpilih untuk pergi temuduga IPG . IPG tuu apa ? Hmm IPG tuu Institut Pendidikan Guru . Lepastuu aku nak jadi cikgu tapi tak terpilih lepastuu aku macam hmm kecewa gila tahap dewa lepastuu aku sekarang macam berharap pada UPU yang merupakan penyelamat dunia paling hebat . haha k over . tapi serious aku rasa sekarang nie ramai gila tengah menanti nantikan UPU sebab hmm rasa macam ada peluang kan . but Ya Allah , Aku Harap sangat dapat yang terbaik . amin amin amin . hmm kalau UPU pun aku tak dapat jugaa , hmm dah kbye aku nak cari Zayn Malik . nak kahwin dengan dia . tak dapat Zayn Malik , Justin Bieber pun boleh . Tak Dapat Justin Bieber , Adam Levine Pun boleh . tak dapat Adam Levine , dapat Johan Asaari pun cool giler . kalau tak dapat juga , hmmm kbye aku nak gantung diri HAHA . klaa , lapar gilaa nie . makan jom :) hmmmmmmmmmm muah muah , HIHI gedik siaa nadh . byebye !

No comments:

Post a Comment