Sunday 6 May 2012

Inspired Me :)

 Assalamualaikum w.b.t ,

Hai , harini hari yang mulia ini waktu ini waktu yang mendebarkan ini , dikala semua manusia yang lahir pada tahun 1994 sedang gundah gulana ibarat lipas kepanasan menanti keputusan UPU , aku menenagkan hati dengan men update blog aku yang agak berhabuk gitu . habuknya berwarna kelabu lepastu kalau dekat dengan hidung sikit mesti kita bersin bersin . eh ? Apakah ini ? Hmm merapu . Kenal Justin Bieber ? eyh kau nie hidup dekat zaman mana nie tak kenal justin nie Haaa . HIHI aku macam obsessed gila tahap speechless laa , lepastuu macam bila tengok Justin Bieber : Never Say Never Dekat HBO Mesti rasa Macam Nak Nangis lepastu rasa macam hmm hmm nak kiss kiss justin lepastuu rasa sebak sangat sebab tak dapat pergi konsert dia lepastu rasa nak menitiskan airmata bila memikirkan yang aku tak pernah jumpa dia :( hmm nampak tak betapa Belieber nye aku ? nampak Tak ? hmm i dont know why . lepastuu setiap hari aku dengar lagu lagu dia , tengok video video dia yang macam macam tuu dekat youtube . hmm i dont know . aku macam k parah gila aku nie . aku rasa dekat dengan dia . aku rasa macam dia sayang aku . ceh padahal dia taktahu pun aku hidup atas bumi nie tapi lantaklah . kawan kawan aku ramai ban bieber tapi aku tak kesah . aku tetap minat dia to the max . and one day bila dia buat konsert lagi dekat malaysia aku nak pergi . sangat sangat . insyaallah kalau ada rezeki ;) Never Say Never , Yeah ! I Love You Bieber , No Matter What .

OMG , video boyfriend sangat sangat laa hot gila membabi . 
berapa puluh kali aku tengok seyy but never boringg , wee 
he soo hot and sexy and matured and i want him badly
the way he rap , its like near to my ear then the way he say swag , OMG its soo s
exayy


Then , The second one tapi aku takdelaa sampai obses dengan dia kan tapi bila tengok dia aku mesti macam excited level 889876778 ,lepastu ulang banyak banyak kali MV OneDirection just untuk tengok dia hihi . He Is Zayn Malik :) yupp Dia Islam , weee Tapi slack dia ada tatoo , hmm lantak dialaaa . but see thiss , dia sangat sangat handsome kuasa 99999999 , and aku tak tahan sey setiap kali tengok picture dia . dia muslim british pakistani :) his eyes was soo sexy and and cara dia senyum , perghhh aku taktahu sey berapa juta gegirl yang cair tengok dia senyum HIHI eyh 1D yang lain pun comel gilosss and handsome gilosss , hihi Louis , Niall , Harry And Liam :) 


His Eyess was soo sexayyyyyyy , and im meltingg

arghh rasa macam hmm penatnya menaip , argh argh HIHI titew macam hmm takut sanad sanad waiting for UPU nie sebab titew macam hmm beharap sanad . lepastu kan semalam kita tengok mania lepastukan alyah faveret kita terkeluar , arghh tak aci betul . alyah tuu berbakat sangat sangat taw . shila amzah tuu yang patut . . hmm takpelaa , takde rezeki kot . lepastu kan astrid perform live taww , lepastu titew macam hmm tak sedap gila . dalam radio kemain sedapnya , bila live serius tak sedap . titew macam ehh terkejutnya hmm hmm . HIHI klaa titew ngantuk , lepastu titew nak sambung tweet tweet , wee take care guys , assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment