Sunday 15 July 2012

weeeeee

 Assalamualaikum Kalian *cough* *betulkan mic* SAYA SUDAH DAPAT ELAUN !!!! yuhuuuuuuu , pergh best gilaa enjoy gilaa . al maklumlaa saya jakun sikit kalau pasal duit banyak banyak dalam genggaman tangan saya nih hihi . eleee konfem punya kauorang pun sama . k cerita dia bermula apabila semua kecoh kecoh elaun akan masuk isnin . then semua orang pun menggelabah pergi bank islam sebelah ecm check acc tapi arghh hampa . diorang kata selasa . bila selasa , check lagi , erghhh hampa . k aku memang dah putus harapan then tiba tiba esoknya diorang dapat mesej dari bank islam . aku memang cuak laa kan kalau kalau tak dapat elaun sebab aku tak dapat mesej hmm *lap air mata*petang tuu bila semua pergi check elaun , aku pun join laa sekali . yeah 1750 in my acc , yahooooo *jejoget* HAHA then aku terus withdraw a few hundreds and aku terus menggelabah ayam masuk ecm terus serbu kedai alat muzik tuu and terussssss buy my baby !!!!! my red guitar HIKHOK alaaa tak hamek lagi gambar baby kita . sokay sokay nanti titeww upload ogeyhh . ouh kite sayang sangat ouh dengan dia even tak pandai main . HAHA aku tahu yang basic chord je. hmm payahtapi tak mustahil untuk pandai HIHI then aku ada shopping baju , pashmina semua sikit , then belanja pamily kita mamam pizza yummmyyyy . lepastu tengok movie Naked Soldier Dengan Roomates . eeee sumpah cerita tuu best . HIHI cerita cina :D kelakar ada , sedih ada . wuwuwuwu nak tengok lagi puhlissss . huhuhu



lihat awan di sana berarak mengikutiku. .
pasti dia pun tahuuu . . dah diam diam .
kau fikir suara kau sedappppp ???
HIHI k saya bajet cun ahackzzz



ini konea@ochee saya , dia sangat comel dan tough
shes work out everyday !!!!! sangat rajen !
k jealoussss

Grace And Konea :)
alololo grace sangat omel weeewiitttzzzzz
k abaikan yang tengah tuuu
dia bajet comel jee tuuuu *bisik bisik* HAHA

Okay , Assignment banyak and me gonna dieeee ahakzzzz
why me keep saying ahackkzz ahackzz , adakah saya rempit ? ouh nooo
k itu hanyalah bunyi dan penyeri ayat okay .
saya bukan jenis yang eyJaaRn meWlarMpaWw and 
bUkaN juGAaCk yANgG keCicK bEwSaR punya olang oukayh 
take caree boboyy and gegurlll :)

No comments:

Post a Comment