Thursday 8 November 2012

merindu

ouh my god , its been a loooooooonnggggg time i didnt update my blog . my god sumpah lama gila . tapi i guess mana ade orang nak heran kan . hahahahahahha k laughing to my self . so sekarang ni semester break and i've nothing to do with it . rasa lifeless sangat . i mean SANGAT k . sangat sangat sangat . apa yang berlaku ialah bangun pagi , tengok tv , makan , tidur , makan , tidur then bangun balik . seeee how pathetic my life . k whatever . haritu ada per KidZania and memang gila determined nak update blog pasal that trip tapi . . . . kata kata hanya tinggal kata kata . noooooooo aku mesti update . i dont know why KidZania macam unique , special . thats why i want to share . heheheheh tapi next post la yee . so esok 9hb november and do you know whats that mean ? esok hari result keluarrrrrr . my god , come on guysssss me are freaking scared right now and you just relax SapKokLu minum coffee dekat situ ? k you all pandai pandai kan . and me ?? arghh i have no idea what my result will looks like .apa apa pun , yea saya sangat redha andddddddddddddd guys please doakan k . sure , i will update about it later . harap sangat lulus with flying coloursss . cewah . kata kata itu satu doa kan . haha . yeahh i kindda miss old times . the times when im expressed everything on my blog . macam tak percaya dulu im such a active blogger ! hahahahaha active blogger without followers . kbye *kill my self* soo , see you soon . right now nak tenangkan hati dan perasaan yang gundah gulana tak tentu arah ni memikirkan result esok . hahahaha take care , goodnight .

No comments:

Post a Comment