Monday 21 May 2012

Assalamualaikum kum kum

Knock knock , follower ada tak ? kita datang nak jumpa dia . hmm ada ada kejap yea . eyh alaa follower dah takdelaa sejak buat blog baru nie . ouh yeke ? hmm kenape ye ? entahlaa taksure laa . mungkin sebab diorang taktahu kot . or maybe juga sebab blog boring . hmm takpe laa , saya balik dulu k . yeaa , hati hati jalan tuu yea . sekian wabilahitaufiqwahidayahwasalamualaikumwarohmatullahiwabarokatuh .


Atotototo Omeynyaa Diaa Kan Kan *cakap dengan hamster*
Lulzzzzzzz , K Tak Lawak .

Ohoooohoyyyy Pabila mata bertennnnnntangg mata hati dalam bagai nak gilaa ..*gelek sakan* ehem ehem *cough* tadi wani call aku taww lepastu kan kitaorang sembang laa kejadah amende entah . ceh malas gila nak cerita . HAHA alaa benda tak penting . kauorang pun mesti taknak tahu punya . hmm lepastuu dia cakap macam ni " weyy asal blog kau sekarang tak best huh ? kau mcm nak pura pura matang . aku nak blog kau yang dulu ouh . yang kau suka merepek ." cissss wani memang tak jaga hati aku . tak langsung ! woi wani kalau kau baca nie kan , arghh bukan kalau tapi aku tahu kau memang baca dengan muka tersenyum senyum bangga aku mention kau dalam post aku uhuk HAHAHHA k kau kan wani memanglaa . ceh tak tahu nak cakap apa . dahlaa lupekan jelaa pasal wani tuu .

esok pagi pagi buta yang takde mata tuu , k tak faham lawak aku ? k takpe . hmm aku kan pergi kan pahang kan . ada urusan amenda entah . yang baliknya aku and parents je . yahooo jadi anak tunggal untuk 2 hari HAHAHAHA k 2 hari jea punss . ceh takde maknenya makbapak aku nak manja manja kan aku . k muntah pleaseeee . the masalah problem is are . .OUH MY ENGLISHH ! *K iklan sebentar* . aku tak suka long journey laa . aku kan macam kena buatan orang . ceh mulut cabul . sory sory tak tak , maksud aku , aku ada penyakit tak boleh jalan jauh . nanti aku akan rasa loya , mual , muntah , pening . k simptom orang mengandung gilaa . ahakzzz . tapi syukurlaa sebab bila dah berumur nie , k berumur gilaaa HAHAH bila dah besar ni dah kurang sikitla . kalau dulu kan memang dalam kereta aku tuu banyak plastik spare untuk di muntahkan ke dalamnya . eh ? apakah ayat ku ini ? k takpelah . hmm kauorang faham kan . hmm acano ni kalau dah kahwin nanti lepastu dapat laki yang suka jalan sana sini ? acano ni ? HAHA k advance sey pemikiran nonoy . HIKHOK nonoy ? k tak hot gila nama tuu . kepada yang tak tahu nonoy tuu apa , nonoy itu adalah sejenis kuih yang bersayur kegemaran ramai . HAHAHAHHHAHAHAHA *bunuh diri* eyh Hai , saya tak suka shila amzah . kbai . ceh tak memasal . LOL klaa penatlaa membebel guna jari nie , hmm kauorang jaga diri taw . Nunite semuaaa Nunite Zayn Malik *comolot* Nunite Justin Bieber *hugs and Kiss* , alololo manjanya kuih bersayur nama nonoy nie kann uhuk uhuk -_________-

No comments:

Post a Comment