Saturday 26 May 2012

Hello Acamekom



Hello Assalamualaikum Nama Kita Nadirah , kita 18 , Kita Single Bukan Sebab Tak Laku
Tapi Sebab Orang Cakap Barang Mahal Memang Kurang Pembeli . HIKHOK . K Ayat Cover .
Hai Kauorang Rindu Itew Tak ? Uhuk Uhuk kIteWw pOwn wIndUEe bLoRg kITeWw nIe .
Hihi Mohon Muntah Dekat Gambar Si Gemuk Dekat Atas Nie Sekarang Sebab Dia Macam Arghh Bajet Comel Sangat Sangat Lepastu Bajet Cun . Macam Good Good Je . Hai Next week kita dah masuk unibersiti . hmm boleh ke kita survive ? uhuk . hanya tuhan saja yang tahu . this monday wani and dladola dah pergi matriks diorang menuntut ilmu agar berjaya di kemudian hari . kauorang ! good luck taa , aku dekat sini mesti rindu sangat dengan kauorang . kepada kawan kawan yang lain , yeahh kita semua dah jalan hidup masing masing . moga kita berjumpa di kemudian hari dengan kejayaan tersendiri . uhukk aku kan sebenarnya kan nak kan jadi kan cikgu kan tapi kan aku kan sekarang kan terjadi kan lawyer kan HAHAHA k aku pun takpaham apa aku cakap .
K Lepastu kan arghh malasnya nak packing barang , hmm Macam Eee malas siot . aku nak pergi sana tapi aku malas nak bawak barang barang . err boleh tak kalau macam hmm bawak badan je pergi sana lepastu barang barang macam jalan kaki sendiri ke sana wuwuwuwuwu enjoy sungguh ! 
Macam Nielaa manusia yang takde modal nak bercakap .nampak tak ? hmm hmm kbye . 

No comments:

Post a Comment