Friday 1 June 2012

Bye ;( tsk tsk


Hai Kauorang , esok saya dah nak berangkat ke Jengka . yea saya UiTM kuantan tapi minggu orentasi diadakan di jengka . menyusahkan tak ? hmm nak buat macam mana kan . dah ditentukan sejak azali . aku tak tahu nak cakap macam mana betapa bersyukurnya aku bila dapat sama tempat dengan ilyss which is my BFF daripada form 1 sampai lah sekarang . aku bersyukur sangat , alhamdulillah :) aku taktahulaa . aku macam hmm hmm tak ready fizikal and mental . hmm tapi walau apa pun terpakse juga pura pura ready uhuk uhuk . entahlaa , aku tak fikir benda lain dah ilyss la tempat aku bergantung harap nanti kat sana . aku tahu ilyss pun akan bergantung harap dekat aku juga . HIHI k bangga jap *menari ballet*. haha mane laa tahuu aku macam tiba tiba homesick kan . eyh diam lah jangan kutuk kita . homesick tuu penyakit yang tak kenal usia taw uhuk uhuk . *flips hair* k esok aku nak ajak ilyss cari crush laa dekat sana supaya hidup kitaorg lebih bersemangat dan bahagia sikit disamping kebadmoodan yang akan berlaku . hmm hmm aku tahu yang pasti kitaorang akan tidur lambat gila then bangun awal gila . k itu memang sangat mencabar mental dan emosi aku . tapi takpe 5 hari je orentasi tuu , tolonglaa bertahan wahai nadirah . tolong sangat . then kitaorang akan pindah ke Kuantan by Bas Uitm . dekat sana bermulalah kehidupan Uni yang sebenar . kauorang pliss doakan aku . kawan kawan aku juga . amin :) yea aku akan update blog semasa ke semasa . share dengan kauorang perasaan bengang happy excited sedih melalak menangis and blablabla lagi . harapnya esok semua berjalan lancar , amin :)


lihatlah muka daku dan muka dila ku yang comelss lagi bajet comelkss ni sebagai buah tangan terakhir gituuu HIHI k kauorang jangan rindu aku k . pliss jangan rindu . kalau kauorang rindu juga , nanti aku datang dalam mimpi kauorang . aku bukan datang dalam keadaan comel tapi aku datang dalam keadaan pontianak busuk sundal siang . haa rambut ngibai ngibai . eyh aku hantu tutup aurat . aku pakai tudung selekeh selekeh penyek penyek lepastu ke depan gila tudung aku tuu lepastuu aku macam HIHIHI aku mengilai . perghh mesti kauorang terus tak suka tidur . kalau dulu kauorang jadikan tidur hobi kauorang after mimpi benda ni mesti kauorang macam ee takutnya nak tidur ee tak suka tidur . takut mimpi hantu nadh wuwuwuw dont worry even aku macam hantu menakutkan tapi di situ teselit sedikit keayuan HAHAHA 
k nah baldi ---> \_____/ dah muntah colourful dalam tuu k :) HIHI klaaa , kauorang take care taw !!! *pegang tangan kauorang* k romantik tak romantik tak ? HAHA nah mungkin kauorang tak cukup baldi . nah hamek \____/ HIHI klaa , mohon hidup anda semua dirahmati Allah sentiasa . saya sayang Allah . sayang anda semua juga . mohon doakan diri ini baik baik saja . Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment