Saturday 9 June 2012

Campus Life

Hai Kauorang , Ada Sape Sape Yang ghindu kita tak ? HAHA k takde . hmm takpe . yea , as you know aku dah start further study dekat UiTM but Haritu orentation was held at UiTM jengka even my real campus is UiTM Kuantan . Orentation week or also called as MDS (Minggu Destini Siswa) sungguh memenatkan dan agak memeritkan . kalau tulang belakang aku serapuh biskut , rasanya hari kedua aku dah di sembahyangkan dan dikapankan . orang kata berdiri penat sangat , bersyukurlah dapat duduk . tapi kalau kauorang di tempat kami kau akan rasa betapa seksanya duduk . yea duduk yang terlalu lama . terlalu . bukan sekadar lama , malah berhimpit dan sempit . pabila kaki kebas , atau sakit , takde apa yang dapat dilakukan selain menahannya . sebab keadaan sempit . ini kali pertama aku rasa duduk itu memenatkan . serious say . kalau diberi peluang , sungguh aku tidak mahu mengulangi MDS itu . campus jengka sangat besar . setiap hari kami semua akan berjalan ulang alik sejauh 4km . boleh bayangkan ? hmm tapi walau macam manapun aku tetap menghargainya kerana itu semua satu pengalaman . dekat akhir akhir tuu best gila . budak budak asasi kene tinggal dalam dewan masa last day kitaorang dekat situ . tiba tiba semua OC marah kitaorang . macam lepaskan kemarahan diaorang dekat kitaorang laa . diorang cakap budak asasi ni kerek , bajet pandai laa apelaa . takut gila kut masa tuu , ada part yang OC nak tumbuk student tapi tak tumbuk laa . ada antara siswi dah menangis laa . serius malam tuu aku tak faham apa yang kitaorang dah buat sampai oc oc semua marah kitaorang , tengking kitaorang . ada juga oc perempuan yang pengsan sebab macam marah sangat . and macam macam laa . tegang gila . andddddddddddddddd at last kauorang nak tahu apa yang jadi ? HAHAHAHHA semua oc gelakkan kitaorang . gilaaaa rupanye semua tuu lakonan semata mata , hadiah untuk kitaorang semua . diorang nak kitaorang ingat malam tuu selamanya . serius , aku terkejut gila masa diorang ramai ramai gelakkan kitaorang . siott , lepastu budak lelaki semua pergi kejar ketua OC tuu then lambung lambung dia ke atas . HAHA seronok sangat malam tuu . serius budak lelaki unite gilaa . lawak betul . aku rasa malam tuu macam annual dinner pulaa padahal itulah beginning :) yea , aku memang takkan lupa malam tuu sampai bila bila . and aku harap batch aku laki perempuan semua best . nanti aku post more about my life here :) kauorang stay healthy , take care . Assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment