Thursday 14 June 2012

:)


Everythings Seems So Perfect Here , bestfriends , housemates , roomates , friends and everything about this campus and kuantan was so perfect :) Mungkin sebab tu aku tak rasa homesick sangat , mungkin sebab tu aku tak rasa nak nangis even di tempat baru sebab diorang buat aku rasa macam dekat maktab dulu . serious . aku enjoy every moment here . tapi kalau kelas aku macam lemau sikit HAHA alaa biasa lettuw . syaitan banyak keliling aku masa study . ada yang bergayut dekat mata , thats why aku rasa macam nak tidur je bila lecturer mengajar dekat depan hmm hmm itu memang tak dapat dibantu laa kan . bila aku rasa mengantuk mesti aku tengok kiri kanan aku hmm hmm segarnya semua orang . aku je ke yang terkebil kebil hadap lecturer ni . please please tell me yang ada lagi orang lain yang macam aku juga hmm hmmm HIHI everythings in english hmmm *gantung diri* bukan aku tak biasa dengan english cuma perkataan perkataan yang diorang guna tuu hmm super holioww awesome yummy doe hmm hmmm *crying* tapi takpe . aku memang tak lekang laa dengan dictionary . macam eyh perkataan ape tuu ! k terus bukak kamus then terus search hmmmmmm ceh menipu je tuu . aku ada buat juga macam tuu tapi takde laa selalu wuwuwuwuwu eyh tapi aku nak pandai laa . serius hmmm hmmm pray for me :)

This Guy , that guy ;) HIHI i dont know why im feeling this way towards him . padahal dia on off je dalam hidup aku . hmm hmm tapi this time , i dont know why aku keep searching him . kalau satu hari tak text kan , aku macam macam ishh mana dia nie ;( hmm tak best laa malam ni tidur tak senyum langsung hmm . entahlaa tapi everytime text mesti aku yang mula kan dulu hmm hmm terhegeh hegeh doe aku tapi . . hmm entahlaa . aku sure kauorang pun pernah rasa kan perasaan yang kita sedar diri kita terhegeh hegeh tapi kita terpaksa ignore perasaan tuu sebab ada perasaan yang lagi kuat hmm entahlaa aku taktahu kenapa macam ni hmm hmmm klaa , got to go . yeah petang ni nak hang with my girls wuwuwuwu take care peoples , love you :)

No comments:

Post a Comment