Friday 22 June 2012

Smiley :)


AssalamualaikumWarohmatullahhiwabarokattuh , salam sejahtera , salam satu malaysia , salam khazanah alam , salam metropolitan :) HAHA skema tak skema tak ? aHacKZzz aHackZzz wuwuwu . gambar atas ni acah acah comel je , tolong abaikan . tapoi saje je besarkan gambar ni , biar kauorang nampak sikit mata boolat ku yang kunun kununss boolat itu HAHA hmm ada yang tanya aku kenapa aku tak homesick , kenapa aku macam relkax je , kenapa aku macam tak cakap rindu rumah semua . mungkin sebab aku dah biasa stay hostel since form 1 , so kiranye 5 tahun aku jauh daripada family . 5 tahun aku hidup tak seberapa berdikari . 5 tahun tuu bukan satu masa yang singkat . jadi untuk orang macam aku masuk Uni bukan satu masalah aku nak homesick homesick bagai nih . malah aku suka tinggal berjauhan dengan family . stay dekat hostel sabgat sangat best ! dengan kengkawannya semua laa kan , mungkin masa sekolah menengah kita terikat dengan peraturan . itu jelaa yang tak best nye . so imagine campus life . kita hidup dengan kawan kawan je , without strong and hard rules , without warden . memang sangat sangat best :) sebab itu kut aku macam takdelah merengek rengek rindu family . cuma kadang kadang ada jugalaa nak balik kan . tipulah kalau tak rindu langsung tapi still under control . tapi honestly , kalau aku bukan type yang tinggal di asrama masa dulu mungkin yea . mungkin aku akan melalak rindu rumah HIHI siapa tak rindu sekolah kan . rindu sangat . banyak sangat sweet memories yang tak mungkin dapat kita semua lupakan . tapi life must go on . kalau kita hanya mahukan tempat yang sama dan hanya mahu berada di level yang sama , sampai bila kita tidak akan maju . kita tidak akan berubah .


LAW ? bukan sesenang yang disangka . mungkin dia tak sesusah addmath , fizik , chemist , biology tapi susah dia tuu dari arah yang lain . untuk orang macam aku yang ouhmyenglish nie kan , memang agak payah tapi masih mampu untuk dipelajari . siapa usaha , dia yang berjaya :) hmm aku kan bengong sikit BI . So aku macam eyh ape niii . eyh ape tuu . eyh pekataan tuu wujud ke ? oooooooo . k dying . hmmmmm HAHA tapi yang aku pasti bukan aku sorang je rasa benda ni . malah ada yang memang tak reti BI . so , kita sama sama usahalah . aku sepatutnya nak jadi cikgu tapi aku taktahu lah kenapa sampai ke sini pula . dah takdir Tuhan , aku ikut and terima je . mungkin ada hikmah di sebalik semua ni :) dahlaa, kauorang mesti ngantukkan baca . aku yang menaip pun ngantuk hmm hmmm tidur dulu .kbaiiiiii

No comments:

Post a Comment