Sunday 24 June 2012

Im Sorry ;(


aku menyusun sepuluh jari . aku mintak maaf sangat sangat . aku tahu kau mesti macam hmm sedih semua kan . hmm frankly speaking , aku memang terlupa birthday kau . siapa siapa punya birthday pun aku tak ingat . jujur . even my family . aku akan ingat bila aku online FB atau aku dekat maktab sebab ada yang remind kan . even birthday parents aku pun aku lupa . aku taktahu la kenapa aku susah ingat birthday orang and aku taktahulah apa yang aku ingat dala kepala ni . TAPI masa malam 22.6.2012 tuu aku ada lepak dengan ilyss . ilyss ada cakap dekat aku yanga harini birthday chuck . aku macam WHATTT ???then aku ada tweet dekat kau tapi aku rasa maybe tak sampai kut sebab line CC tu macam haremm sikit . then aku pun fikir fikir nak call kau pukul 12 malam tepat . konon konon nak jadi orang terakhir . so mungkin kau akan kurang terasa sikit dengan aku . malam tuu pun bila dah balik rumah aku baru perasan yang aku takde kredid . aku takut sangat sangat wey ., sumpah aku macam segan laa tak wish kau . then aku amek keputusan untuk mendiamkan diri dengan harapan kau tak ingat aku and dengan harapan kau tak perasan yang aku wish memandangkan ramai yang wish kau . aku baca blog kau semalam ke kelmarin entah . then aku pun rasa kau memang bahagia sangat on birthday kau . and aku yakin gila kau lupa yang aku tak wish . tapi tak . aku jahat doe fikir macam tuu hmmm . kau dahlaa BFF aku tapi aku boleh fikir macam tuu . ya Allah , aku serba salah sangat . aku taktahu nak cakap macam mana . nie post aku memang jujur ikhlas dari hati . takde tipu tipu langsung . kau kenal aku . kau tahu hati aku . aku tak mungkin sengaja tak wish kau weyy . sumpah aku takde niat nak lupa kau , sumpah . kau nak marah aku ke apa ke , aku terima . im deserve it . kau ingat birthday aku tapi aku boleh lupa birthday kau . aku betul betul minta maaf . aku malu nak mesej kau , nak tweet kau , nak apa apa semua laa .aku cuma tak mampu nak dengar kau sedih . sumpah , dengan sepenuh hati aku minta maaf dengan kau . Ye Aku Tahu Aku Kawan Yang Jahat And Tak Guna But Know It aku sangat sangat sangat sayang kau , Nur Aniesha Fatyha . Lastly , Happy Belated Birthday .

And I Miss You . Badly . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment